התקנת אטמור ואיזון פאזות בלוח חשמל תלת פאזי

חשמלאים בראשון לציון - התקנת אטמור איזון פאזות לוח חשמל תלת פאזי

לא מעט אנו נשאלים מה תפקיד התקנת אטמור בבית? ומה לגביי איזון פאזות בלוח חשמל? אנחנו רואים את זה ממש בכל חורף מחדש, איך המערכות של הדירה שבה הבטיחו לכם כי הכל יהיה קשורה, הופכות לכאלו שלא מאפשרות לכם ליהנות מהדבר הבסיסי ביותר, מים חמים במקלחת בימי החורף הארוכים. אנחנו נמצאים כאן כדי לעזור לכם להתגבר על הבעיה הזו.

 

אנחנו כאן כדי למנוע את אותן תקלות חשמל מלהתרחש לכתחילה. אנחנו כאן כי אנחנו רוצים לעזור לכם לאורך הדרך ולהבטיח כי החשמל בדירה שלכם או בעסק שלכם עם חיבור תלת פאזי, זה שחשוב כל כך לשמירה על אורח החיים המתאים עבורכם, יעמוד יציב בפני פגעי מזג האוויר, מכשירי חשמל נוספים וכל מה שעלול לאיים על היציבות של מערכת החשמל בבית שלכם / עסק שלכם ולכן תמיד כדאי לוודא שאנו שבעל המקצוע חשמלאי מוסמך מתקין את חוטי חשמל כמו שצריך.

 

כדי להבין הכל כמו שצריך הכנו עבורכם את המאמר הבא שייתן לכם סקירה קצרה על המפגעים שעלולים להתרחש ועל האופן בו אנחנו מאמינים כי ניתן לפתור את הדברים בצורה הטובה ביותר.

 

אז מה זה בכלל אטמור?

אמטור נשמע כמו מילה מוזרה אבל האמת היא כי מדובר על פטנט מעולה עבור מי שרוצים שיהיה להם מים חמים בהישג יד כל הזמן. אטמור הוא מאין מחמם מים קטן יותר, שתפקידו הוא לחמם את המים באופן מידי לפני השימוש. בניגוד לדוד שאוגר את המים, מה שעלול להוביל לרגע בו משהו פשוט סיים לך את המים החמים לפני שנכנסת למקלחת, במקרה הזה אנחנו מדברים על מחמם מים קטן שפשוט עובד כל הזמן.

 

אטמור – איפה הקטצ' אתם שואלים?

באמת אטמור לא מתאים לכל משפחה. הוא מתאים בעיקר עבור זוגות ובודדים שלא צריכים יותר מדי מים חמים זמינים עבורם. אם אתם יכולים להסתדר עם זרם מים חלש יותר ומוטרדים מכך שלא יהיה מי שידליק לכם את הדוד, מדובר ככל הנראה בפתרון הטוב ביותר מבחינתכם.

 

התקנה של אטמור היא ממש לא משהו שאתם יכולים לעשות לבד. ביצוע העבודה צריך להיות מופקד בידי חשמלאי מומחה. מי שיתן לכם מענה אמיתי, מקצועי, שלא יפקיר אתכם בשטח. אטמור צריך להיות מחובר לקו המים, כך שגם מהבחינה הזו מדובר על עבודה מורכבת שעלולה להתברר לאורך הזמן כדי מסוכנת אם לא מבצעים אותה כמו שצריך, אם מחיר נקודת חשמל היה X המחיר פה כמובן יהיה יותר מכך עקב עבודות תעלות חשמל והתשתית.

 

איזון פאזות בלוח חשמל

החורף מביא איתו בכל שנה גל של נזקים בלתי צפויים. לוח החשמל שלנו תמיד מועד לפורענות באיזשהו מקום. מדובר על מערכת לא יציבה בהכרח שצריכה לתפקד באופן מקסימלי למעשה כמעט כל הזמן.

 

כאשר אנחנו מדברים על השירות אותו אנחנו צריכים לקבל ממערכת החשמל המרכזית של הבית בעונת החורף, מדובר ללא ספק באתגר מורכב הרבה יותר ע"י איזון פאזות בלוח חשמל + חיווט לוח חשמל ביתי.

 

הרי חודשי החורף מוכרים בתור התקופה בה אנחנו מחברים מכשירי חשמל רבים שדורשים הרבה מאוד חשמל. אנחנו צריכים להתחמם, לבשל משהו, להדליק את הדוד ולא תמיד כל אלו יכולים לעבוד ביחד בצורה טובה. מה גם שהקצר החשמלי האפשרי בהחלט יכול להוביל לשורה של מפגעים נוספים.

 

אנחנו מאמינים כי את העבודה על כך ניתן להפקיד רק בידיו של איש מקצוע מעולה. שאם לא כן אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם שורה של תקלות חוזרות ונשנות.

 

תפקדו של איש מקצוע במקרה הזה הוא ממש להקדים תרופה למכה. המטרה היא לבחון את המצב הקיים ולתת מענה נקודתי לכל תקלה.

 

אם אתם רוצים להגיע רגועים לחורף הקרוב, אנחנו בטוחים שלא תתחרטו על כך שהזמנתם איש מקצוע מעולה שיוודא כי הכל פועל קשורה ויכול לשמש אתכם לאורך זמן, גם בחורף הבא.

להצעת מחיר צרו קשר

מאמרים מקצועיים נוספים