חשמלאי מורשה בחולון – השינויים של 2021

חשמלאי מוסמך בחולון עם רישיון לביצוע עבודות חשמל בחולון יכול לתקן תקלות חשמליות מכל סוג וגם מוסמך לייעץ וכן לבצע חיבור מערכות חשמל חכמות ותאורה דקורטיבית בצורה הנקיה והמקצועית ביותר ובכך להפוך את הבית, המשרד או העסק שלכם למקום עם קצת יותר תחכום והרבה יותר הנאה לשהות בו.

תיקון קצר חשמלי והחלפת לוח חשמל, חיווט חשמל בבית חדש, חיבור נקודות, החלפת שקעים או נתיכים שרופים, התקנת הארקה, גופי תאורה שקועי קיר ומערכות חכמות. כל אלה ועוד מורשה לבצע עבורכם חשמלאי מוסמך בצורה מדויקת, אסטית ובטוחה להגשמת החזון או תיקון פרקטי במינימום זמן וסיכון.

תקלות ביתיות הן לא תמיד מסובכות לפתירה אבל במקרה ומשהו ישתבש והתיקון לא נעשה בידי חשמלאי מורשה לא יחול הביטוח ומידת הפיצויים עלולה להיפגע משמעותית, עבודות חשמל בזמן שיפוצים או בניה הן מורכבות הרבה יותר וטיפול בידי מי שאינו מוסמך לכך עלול להביא לסכנת חיים.

אל תקחו סיכונים ואל תתפשרו על בריאותכם- הזמינו חשמלאי מורשה בחולון המחזיק רישיון לביצוע תיקונים ועבודות חשמל עוד היום!

תקלות וסכנות לוח חשמל - ביצוע עבודות רק בידי חשמלאי מורשה בחולון

תקלות חוזרות ונשנות לרוב נגרמות מחוסר התאמת לוח מערכת החשמל לקיבולת הצריכה הנדרשת אבל לא רק, עבודות חשמל בידי מי שאינו מורשה לכך עלולות לגרום לנזקים נלווים וזו סיבה נוספת להיעזר אך ורק בשירותיו של חשמלאי מוסמך בעל רישיון בחולון.

 

הסכנות הגדולות ביותר שעלולות להיגרם עקב תקלות חשמל הן שריפה וכמובן גם התחשמלות ולשתיהן יש פתרונות בצורת חידוש רכיבים והרכבת מערכת הארקה בתוך לוח חשמל.

 

שריפת ממקור חשמלי היא מסוכנת מאוד מפני שלכבות אותה דורש אמצעים מיוחדים כמו מטף או אבקת כיבוי ואסור בתכלית האיסור להתיז עליה מים. שריפה יכולה להיגרם עקב קצר חשמלי, התיישנות חומר או חיבור רופף בלוח חשמל או מכשיר חשמלי תקול. 

 

חשוב לשים לב לבלאי המצטבר עם השנים ולבצע בדיקה והחלפת רכיבים כל חמש או עשר שנים בהתאם לגיל המבנה כדי למנוע אסונות מסוג זה שעלולות להביא לנזק והוצאות גדולות יותר.

 

מקרי התחשמלות נהפכו נדירים בימינו אבל זה רק בגלל מנגנוני ההגנה ומערכת הארקה המחוייבים בהתקנה בכל לוח חשמל. מערכת זו פועלת כך שברגע שהיא מזהה זליגות חשמל ממכשירים, שקעים או חיבורים היא מפילה את כל החשמל בבית וכך למעשה מונעת התחשמלות. 

 

מערכת המגן עלולה להיפגע עקב עבודות המבוצעות בבניין, אצל השכנים ולא בהכרח בדירה עצמה. התקנת חיבור הארקה היא חובה ומצילת חיים.

 

יש לוודא תקינות המערכת כל חודשיים לערך בעזרת בדיקה פשוטה, אם אינכם בטוחים איך לבצע אותה או אינכם בטוחים אם בכלל מותקנת אצלכם מערכת הארקה התקשרו מייד רק אל חשמלאי מורשה מקצועי ואמין שבאמת מוסמך לעשות את העבודה ויכול להדריך אתכם איך להתנהל ולבצע בעצמכם את הבדיקות הבאות.

חשמלאי אמיתי יודע שדקורטיבי זו לא מילה גסה - עבודות חיבור חשמל בחולון

תאורה אחורית לטלוויזיה? מדפים מוארים לסחורה בעסק? התקנת תאורה שקועת קיר או חיבור נקודות חשמל בפנים או בחוץ. הרעיונות הם כיד הדמיון, בעזרת חשמלאי בתל אביב – חולון תקבלו עבודה מדוייקת ואסתטית שתשדרג את הבית או העסק בכמה עבודות חשמל פשוטות.

בחלל קטן או גדול, בבית חדש או ישן, עבודות חשמל יכולות להתבצע בכל תנאי, להדגיש את אופי החדר או תכולתו ולהפוך את ההתנהלות בו לפרקטית הרבה יותר.
חיבור נקודות חשמל זה לא עסק מסובך אבל חשיבה מראש לגבי מיקום הנקודות בהתאם לצורך הלקוח יכול להעיד למעשה על ההבדל בין עבודה מקצוענית לחובבנית.
במידה ואין אפשרות להתקין חיבור חשמלי חדש, חשמלאי תותח יוכל לקבע תעלות חשמל וכך לשמור על האסתטיקה של החדר.

הדבר החם הבא הוא לגמרי תאורה שקועת קיר. ההתקנה אינה מסובכת לחשמלאי מורשה ומעניקה יוקרה וסטייל לכל חלל. עמעום תאורה זו דרך נוספת ליצור אווירה בחדר אך התקנת השקע אינה עבודה למי שאינו מוסמך לכך.

בעזרת כל אלה ועוד תוכלו להפוך את חלל העסק, הבית או המרפסת למקום שהמבקרים לא יוכלו שלא להתפעל מהעיצוב וליהנות מהאווירה היוקרתית.

עבודות חיבור חשמל והחלפת שקעים - חשמלאי מוסמך בחולון

ישנם מגוון של סוגי שקעים הנפוצים לשימוש כיום כמו שקע סיקון, תלת פאזי או חד פאזי, חלקכם תופתעו לשמוע שיש גם שקע שוקו ושקע כוח.
בחירת מיקום השקע תבוצע עם שקלול של הצורך, דקורציה, הגנה מלחות וצריכה מכנית. חשמלאי מוסמך בחולון יוכל לייעץ וכן מורשה לבצע עבורכם עבודות חיבור חשמל עם כל ההסברים, בלי נזקים וסיכונים מיותרים.


סוגי השקעים בהם אנו משתמשים בישראל לא דומים בהכרח לאלה שבחו"ל, חיבור מכשיר חשמלי שנקנה בפריז לדוגמא וחובר לשקע חשמלי בבית בחולון ללא מתאם מתח החשמל עלול להיפגע וליצור קצר במכשיר, בשקע או בתוך לוח חשמל.


חיבור שקע שאינו פעיל על פניה היא עבודה פשוטה אך כמו כל עבודה עם חשמל היא עלולה להיות מסוכנת עבור כל אחד ללא ניסיון וידע. אדם שעסק בחשמל בעבר יוכל לסייע לכם בעניין אולם במקרה של פציעה או תקלה כמו כל עבודה ללא רישיון- לא יהיה כיסוי לנזקים.


התקנת שקעים מבודדים, שקע עם טיימר, שקעים עם תאורה אחורית או כאלה עם הגנת ילדים כולם דורשים טכנאי חשמל מוסמך.

שקע הגורם לקצר עלול להוות סכנת נפשות, שקע שאינו מעביר חשמל יכול להיגרם ממספר סיבות.


בכל מקרה של שקע שדורש החלפה או בדיקה חובה להיעזר בשירותיו של חשמלאי בעל רישיון מורשה לביצוע עבודות חיבור חשמל.

התקנת בית חכם עם חשמלאי מדופלם - כי ככה חיים היום בחולון

התקנה ראשונית של מערכת בית חכם דורשת לעיתים קרובות חיווט והתעסקות עם לוח חשמל ראשי, לא הייתם רוצים שבדרך להשגת הבית החכם תתקעו בבית חשוך לכן כדאי שקודם כל תזמינו חשמלאי מוסמך 24/7 שיעשה את החיים שלכם הרבה יותר קלים.

 

זה ידוע, בחולון חיים ברמה גבוה, בית חכם זה אולי חלומו של כל חובב טכנולוגיות אבל יכול לתת תחושה עילאית גם למי שפשוט סתם ככה אוהב את החיים הטובים. אחרי שתתקין מערכת לבית חכם בעזרתו של חשמלאי מורשה לא תבין למה לא עשית את זה קודם.

 

ניתן להתקין את המערכת גם בבתים ישנים והשליטה מרחוק מאפשרת תזמון הפעלה ובהתאם גם חיסכון בחשמל.
לאחר חיבור ראשוני של המערכת בידי טכנאי חשמל עם רישיון לביצוע עבודות מסוג זה, תוכלו להוסיף בעצמכם חיישנים, גלאים ובקרים שישדרגו לכם את חווית הבית החכם בפרט ואת החיים בכלליות.

תיקון תקלות חשמל בידי חשמלאי מורשה - כדי שלא תישארו לבד בחושך

זה מעצבן, מלחיץ וכנראה שתמיד יתפוס אותנו בזמן הכי לא נוח… תקלות חשמל הן חלק בלתי נפרד מבלאי עקב שימוש תדיר ויומיומי, הפרעות חוזרות שאינן מטופלות כראוי עלולות להתפתח וליצור בעיות חמורות יותר. 

 

חשמלאי מוסמך שמחזיק רישיון מורשה בתוקף יכול לפתור לכם את רובן או לפחות להכווין אתכם איך לפתור בעצמכם את הבעיה. הכי חשוב זה לשמור על בטיחותכם ולהימנע מסכנות מיותרות, אל תתפשרו, הרימו טלפון והזמינו טכנאי חשמל מקצועי בחולון כבר עכשיו.

להצעת מחיר צרו קשר

מאמרים מקצועיים נוספים