ללכת על בטוח עם חשמלאי מוסמך ברמת גן

כשזה נוגע להתעסקות עם לוח חשמל ביתי תלת פאזי או חד פאזי, חיבור נקודת חשמל, קצר חשמלי או כל תקלות חשמל ברמת מורכבות שמעבר להחלפת נורה או הרמת מפסק הזנה ראשי, עדיף לא לקחת סיכונים ולהזמין חשמלאי מוסמך ברמת גן לבית או למשרד.

 

במטרופולין מרכזית כמו רמת גן, חיינו אינם חיים ללא חשמל וזה לגמרי לא נעים להיתקע בחושך. 

עם זאת, לא שווה לסכן את עצמנו בשביל עבודות חשמל שעלולות להסתבך ולגרום לפציעה קשה וגרוע מכך. מקרים כאלה ניתן למנוע ולבצע בבטחה בידי חשמלאי מורשה במרכז בעל רישיון לעסוק במקרים של תקלות חשמל.

חיווט ארון חשמל

מדוע חשוב להזמין אך ורק חשמלאי מוסמך בעל רישיון מורשה לעסוק בביצוע עבודות חשמל

להתעסק עם חשמל זה עסק רציני וסכנה אמיתית, לכן ברמת גן ובכל העולם, אדם שמבצע עבודות חשמל ללא רישיון עלול להיות מואשם בעבירה פלילית. כמו כן, תקלות חשמל שיצוצו לאחר עבודות חשמל שביצע חשמלאי שאינו מוסמך עלולות להביא לנזקים קשים כמו שריפה עקב קצר חשמלי או זליגה עקב הארקה פגומה וכל זאת – מבלי שיהיה להם כיסוי ביטוחי.


זה לא סתם שתעודת רישיון עבור חשמלאי מוסמך מותנית בלימודי חשמל של מספר שנים, צליחת מבחני מה"ט, והתמחות מעשית נוספת של מספר שנים בצמוד למהנדס חשמל או חשמלאי חונך.
תקלות חשמל הן מגוונות והטיפול בהן דורש חשמלאי מורשה עם רישיון שיכול לפתור לכם 98% מהן כולל התקנת שקעים, חיבור נקודת חשמל שלא עובדת, תיקון תקלת לוח חשמל ביתי ועוד.

תמיד תזכרו שחשוב מכל לשמור על חייכם, אל תתעסקו בעצמכם עם תקלות חשמל שדורשות טכנאי חשמל מוסמך ותמיד תוודאו ותבקשו לראות תעודת חשמלאי מורשה בתוקף מאיש המקצוע שמגיע אליכם לביצוע עבודות חשמל.

חשמלאי ברמת גן - עבודות חשמל ותיקון תקלות

רובנו לא מחזיקים בידע הנדרש לביצוע עבודות חשמל וגם לא מוסמכים לתיקון תקלות הדורשות רישיון חשמלאי מוסמך. בימינו השימוש בטכנולוגיה הוא יומיומי ולא נוכל להרשות לעצמנו לחיות בלי חשמל, ברור שזה צורך בסיסי. אם אתם זקוקים לחשמלאי מוסמך ברמת גן – שלחו הודעה והוא כבר כאן!

 

גרים בעיר הגדולה, בדירה שכורה או בבית שלא עבר שיפוץ עוד מהמאה שעברה ומעולם לא הצלחתם לגלות מה מפעיל המפסק השני משמאל במטבח ולמה המתג לאור בשירותים נמצא מעל המיטה בחדר השינה.
ביקור קצר של חשמלאי מוסמך יוכל לפתור לכם הרבה תעלומות!

 

לוח חשמל בבתים ובניינים ישנים חשוף לבלאי של חומר שבעקבותיו גם מגיעות תקלות חשמל וקצרים חשמליים, אם לא מטפלים בהן בזמן הן עלולות להפוך למסוכנות, מסובכות ויקרות מאוד לתיקון.
קצר חשמלי עלול לגרום לשריפה במקרה החמור ביותר אבל גם תקלת חשמל מורכבת שתדרוש התעסקות עם נציג של חברת החשמל היא לא עניין סימפטי. לכן כדאי להחליף חיווט או רכיבים מיד כשמזהים התיישנות של חומר בחוטים או בנקודות חיבור חשמל. 

 

גם תקינות הארקה חשובה לאין שעור ועלולה להינזק בין היתר עקב שיפוצים או תיקונים שנעשו בבניין ולא בהכרח בדירה עצמה. הארכה היא מנגנון נגד התחשמלות שחייב להיות מותקן בכל בית, בדיקת תקינות מערכת הארקה מתבצעת בעזרת מפסק מגן. 

 

במידה ולא מותקן אצלכם מפסק מגן או אם יש חשש הכי קטן שהמערכת אינה פועלת כראוי מומלץ ליצור קשר במיידי עם חשמלאי מוסמך בעל רישיון מורשה לביצוע עבודות חשמל.

בדיקת הארקה מומלץ לבצע אחת לחודשיים ובדיקה כוללת למערכת כדאי לבצע כל 5-10 שנים בהתאם לשנת הבניה של הבניין.

עבודות חשמל ברמת גן - התקנת תאורה בהתאמה אישית בידי חשמלאי מורשה

חשמלאי מורשה ומקצוען ברמת גן לא רק פותר תקלות חשמל אלא יכול גם לבצע עבודות של חיבור שקעים וניתוב בצורה אסתטית שתענה על הצרכים שלכם בעת התקנת תאורה בין היתר באמצעות הצבת תעלות חשמל או התקנת נקודות חיבור חשמל במקומות הנכונים שיתאימו בצורה מיטבית, נוחה ואפקטיבית לתנאים של החדר, עסק, חצר, מרפסת או הפרגולה.


כאשר מבצעים התקנת גופי תאורה, חשמלאי מוסמך ומקצועי ידע למקם חיבור נקודות חשמל בהתאם לצורך ולבסס את היסודות לגוף התאורה שתבחרו בצורה שגם תיהיה אסתטית וגם פרקטית.


לדוגמא, חדר גדול ומרווח ידרוש מספר גבוה יחסית של חיבור שקעים ונקודות חשמל אבל הכמות תהיה תלויה בסוג גופי התאורה ועוצמת האור שהם מפיצים. חשמלאי מוסמך בעל רישיון מורשה יעשה עבודות חשמל ברמה גבוהה שיכללו שקלול של נתוני החלל, הצבת כמות מדויקת של נקודות חיבור ומיקום אידיאלי של כל שקע בהתאם לדרישות והשאיפות של הלקוח כך שהאסתטיקה של החדר תישמר והתאורה תהיה יעילה.


בחירת גופי תאורה זה טעם אישי אבל גם דורש התחשבות בחלל החדר ונתונים טכניים. בחדר גדול, על מנת להתגבר על הצורך לבצע חיבור נקודות חשמל רבות שיפגעו באסתטיקה ויקפיצו את חשבון החשמל, עדיף להתקין גוף תאורה חזק אחד או שניים (בהתאם לגודל החלל) שיאיר היטב את החדר וכמובן שעדיף שיצרכו כמה שפחות חשמל.


גופי תאורה שיכולים להתאים לחללים גדולים הם לדוגמא גופי תאורה צמודי תקרה שמפיצים אור חזק ובשימוש נכון גם צורכים מעט מאוד חשמל, התקנת תאורה לחצר או פרגולה יכולה להיות גם דקורטיבית וגם יעילה שכן מלבד תאורה תלויה ניתן להשתמש גם בעמודי תאורה ותאורה סולארית.

בית חכם וחיישני תנועה - רק עם חשמלאי מוסמך!

זה לא משנה אם ביתכם חדש או ישן, אם חשקה נפשכם בקצת סטייל וקידמה, אם יש איזו פנטזיה על בית חכם עם חיישני אור ותנועה, חשמלאי 24/7 יכול להגשים לכם את החלום במהירות ובבטחה!

 

ישנם כל מיני סוגים של מערכות בית חכם, רובן דורשות עבודות חיבור אל לוח חשמל, התקנת מערכת בקרה, בקרים, חיישנים, מתגים ושקעים בעזרתם ניתן לשלוט ולשלוח פעולות לכל מכשיר המחובר למערכת דרך הסלולרי, האינטרנט, שלט בקרה מרכזי ואפילו דרך זיהוי קולי.


האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות ומערכת בית חכם היא בהחלט אחד הדברים שכל אחד היה רוצה בביתו- זה פרקטי, נוח, טכנולוגי ולגמרי מרשים את האורחים.

למרות היוקרה והלקסוס שזה מוסיף לבית, חיווט של מערכת כזאת לא עולה ביוקר ויכולה להתאים לכל כיס.


התקנת המערכת ללא חשמלאי מוסמך בעל רישיון מורשה היא אפשרות מאוד לא מומלצת למי שלא התנסה בעבר בעבודה עם מערכות חשמל מורכבות שכן ביצוע חיבור חשמל גם אם נראה פשוט טומן בחובו סכנת חיים אמיתית ודורש ידע בהתנהלות בטיחותית.

חשמלאי מורשה ברמת גן מוסמך לכל עבודות חשמל - אל תתפשרו על הביטחון שלכם

שקע שרוף, קצר חשמלי, התיישנות חיבור חוטים של לוח חשמל ביתי ועוד תקלות שלא מטופלות כראוי יכולות להפוך ברגע לסכנת חיים, רק חשמלאי מוסמך המחזיק רישיון מורשה עבודות חשמל בתוקף יכול להבטיח עבודה יסודית, מקצועית ובטיחותית כך שתוכלו להיות ביטוחים שאפשר לישון בשקט.

אל תתפשרו על מקצועיות ואמינות, תיקון תקלות חשמל זה לא עסק לחובבנים ועלול להיגמר באסון!
הזמינו רק חשמלאי מוסמך, וודאו שיש לו רישיון מורשה לביצוע עבודות חשמל כך שבמקרה הצורך תדעו שיש ביטוח ומה שבטוח, לא תישארו לבד בחושך.

להצעת מחיר צרו קשר

מאמרים מקצועיים נוספים